Backoffice medewerker transportadministratie

Solliciteer nu

Backoffice medewerker transportadministratie

Je collega's weten dat ze op je kunnen bouwen! En zorg jij ervoor dat onze transportadministratie vlekkeloos verloopt?

Dan ben jij misschien wel de Medewerker Transportadministratie die we zoeken!

Full-time / Part-time · Jan Zandbergen

OVER DE ROL

Als Backoffice medewerker transportadministratie houd jij je hoofd koel in een (gezellige!) drukke, logistieke omgeving.  Hebben ze je hulp nodig? Jij bent er al mee bezig. Je ondersteunt waar nodig en zorgt ervoor dat de administratie perfect op orde is. Je controleer je documentatie voor inkomende en uitgaande goederen, inclusief controle van gewichten, aantallen (colli) en verpakking. Daarbij zorg je voor nauwkeurigheid en volledigheid in alle aspecten van documentatie.

Wat ga je nog meer doen?

  • Samenwerken met het finance team zodat de facturatie correct en soepel verloopt.

  • Overzien van het volledige proces van onze transportadministratie.

  • dagelijkse controleer je de orderstatus in systemen en houd de voortgang van bestellingen nauwlettend in de gaten.

  • Je hebt veel contact met klanten, zowel per e-mail als telefonisch. Jij bent de persoon die net een stapje meer zet en handelt vragen professioneel en snel af.

  • Je komt terecht in een hecht team van drie (Transport) planners en een backoffice-collega. 

WAT BIEDEN WE JOU?

  • Een marktconform salaris tussen de € 2.600,- en € 3.300,- bruto per maand, afhankelijk van jouw opleiding, werkervaring en kwaliteiten. (conform Slagers - of Vlees CAO)

  • 24 vakantiedagen per jaar o.b.v. een fulltime werkweek én de mogelijkheid om vier extra vakantiedagen te kopen.

  • Flexibele werktijden tussen 06.00 en 19.00 uur.

  • 2% eindejaarstoeslag en 8% vakantiegeld en een reiskostenvergoeding .

  •  Een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband bij een financieel gezonde werkgever.

  • De mogelijkheid om elke werkdag te sporten in de gym in ons eigen Food Innovation Center.

  • Gratis lunch elke dag met fruit, salade, soepen, verse broodjes uit de oven en volop keuze uit divers beleg.

  • Je komt te werken in een echt familiebedrijf in een hecht teamverband. De lijnen zijn kort en de sfeer is informeel.

  • Onze slogan is niet voor niets "Innovation That Matters". Dus verwacht veel initiatieven die we "gewoon gaan doen", Jan Zandbergen Group staat nooit stil, dus je carrière ook niet. We bieden o.a. in- en externe trainingen en opleidingen.

  • Elke vrijdagmiddag is er een gezellige borrel en verder hebben we toffe afdelings- en bedrijfsuitjes, 2x per jaar zelfs voor het hele gezin! Ook hebben we regelmatig andere leuke activiteiten zoals "heel Zandbergen bakt", een bingo, een pub quiz of zaalvoetbal.

  • De mogelijkheid om 6x per jaar om tegen een scherp tarief mooie vlees- en vleesvervangers te kopen. 

WIE ZOEKEN WIJ?

  • Je hebt ervaring in een adminsitratieve functie waarbij je ook contact hebt gehad met klanten en/of leveranciers.

  • Mbo werk en denk niveau.

  • Je bent analytisch, klantgericht en weet goed het overzicht te bewaren.

  • Je spreekt vloeiend Nederlands en vloeiend Engels.

  • Ben je accuraat en administratief goed onderlegd; je draait je hand niet om voor een stapeltje papier of uitzoek werk.

  • Je bent 32 tot 40 uur per week beschikbaar tussen.

SOLLICITEER

Wil je ons team komen versterken als  Medewerker Transportadministratie? Dan horen we graag van je!

OVER JAN ZANDBERGEN

Jan Zandbergen Group, bestaande uit Jan Zandbergen, Diviande en Future Food Group, is leverancier en producent van ingrediënten, halffabricaten, producten en concepten op het gebied van vlees, gevogelte en vleesvervangers. Met zo’n 300 medewerkers werken we vanuit ons hoofdkantoor in Veenendaal. Onze slogan is "Innovation That Matters", en die is er niet voor niets. Onze roots liggen in het vlees, maar we kijken veel verder dan dat. Ons doel is niet alleen vandaag maar ook in de toekomst onze klanten te kunnen voorzien van lekkere, maar ook duurzame producten die goed zijn voor mens, dier en milieu.

Inhoudelijke reactie

Wanneer je hebt gesolliciteerd bij Jan Zandbergen Group krijg je altijd binnen een werkweek inhoudelijke reactie op je sollicitatie. Je ontvangt van ons een mail met toelichting, of je wordt gebeld door onze recruiter.

Eerste gesprek

Je bent gebeld door onze recruiter en krijgt een uitnodiging voor het eerste gesprek bij ons op kantoor. Dit gesprek staat in het teken van wederzijdse klik en kennismaking. Als die er is wordt je op korte termijn uitgenodigd voor een tweede gesprek.

Tweede gesprek

In het tweede gesprek gaan we dieper in op wie jij bent, wat werken binnen Jan Zandbergen Group inhoudt en de vacature wordt verder doorgesproken. Als het schikt laten we je na afloop van dit gesprek graag meer zien van ons bedrijf en de afdeling waar je komt te werken.

Meeloopdag

We kiezen voor de lange termijn; dus vaak vinden wij het verstandig dat je een (halve) dag meeloopt op de afdeling. Je krijgt hierdoor de kans om een goed, realistisch beeld te krijgen van de functie, en en je toekomstige collega's te spreken over hoe zij hun baan ervaren.

Aanbod

Indien we (jij en wij) nog steeds enthousiast zijn krijg je van ons een korte, bondige aanbieding via de mail. Ga je akkoord? Dan heten we je van harte welkom binnen Jan Zandbergen Group als nieuwe collega!