Medewerker Transportadministratie

Solliciteer nu

Medewerker Transportadministratie

Jij houdt je hoofd koel in een (gezellige!) drukke, logistieke omgeving.  Hebben ze je hulp nodig? Jij bent er al mee bezig. Je ondersteunt waar nodig en zorgt ervoor dat de administratie perfect op orde is. Je collega's weten dat ze op je kunnen bouwen. Ben jij gepassioneerd om ervoor te zorgen dat onze transportadministratie vlekkeloos verloopt en de interne volledigheid voor facturatie wordt gewaarborgd? Dan ben jij misschien wel de Medewerker Transportadministratie die we zoeken!

Full-time · Jan Zandbergen

OVER DE ROL

•   Jij overziet het volledige proces van onze transportadministratie. Je zorgt ervoor dat het soepel verloopt en werkt nauw samen met het financiële team om de facturatie op een correcte wijze te handhaven.

•   Als Medewerker Transportadministratie controleer je documentatie voor inkomende en uitgaande goederen, inclusief controle van gewichten, aantallen (colli) en verpakking. Daarbij zorg je voor nauwkeurigheid en volledigheid in alle aspecten van documentatie.

•   Je voert dagelijkse controles uit op de orderstatus in systemen en houd de voortgang van bestellingen nauwlettend in de gaten. Hiervoor werk je samen met interne belanghebbenden, met name Logistiek & Voorraadbeheer, voor effectief voorraadbeheer en onze planners. 

•   Je hebt veel contact met klanten, zowel per e-mail als telefonisch. Jij bent de persoon die net een stapje meer zet en handelt vragen professioneel en snel af.

•   Je ziet en handelt snel en zelfstandig bij veelvoorkomende verschillen of problemen af, zorgt voor een snelle oplossing om de operatie door te kunnen laten gaan. 

•   Je komt terecht in een hecht team van drie (Transport) planners en een backoffice-collega. 

WAT BIEDEN WE JOU?

  • Een marktconform salaris tussen de € 2.600 en € 2.900 bruto per maand, afhankelijk van jouw opleiding, werkervaring en kwaliteiten (conform Slagers - of Vlees CAO)

  • 24 vakantiedagen per jaar o.b.v. een fulltime werkweek én de mogelijkheid om vier extra vakantiedagen te kopen.

  • Flexibele werktijden tussen 06.00 en 19.00 uur.

  • 2% eindejaarstoeslag en 8% vakantiegeld.

  • Reiskostenvergoeding 0.23ct/km.

  •  Een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband bij een financieel gezonde werkgever.

  • De mogelijkheid om elke werkdag te sporten in de gym in ons eigen Food Innovation Center.

  • Gratis lunch elke dag met fruit, salade, soepen, verse broodjes uit de oven en volop keuze uit divers beleg.

  • Je komt te werken in een echt familiebedrijf in een hecht teamverband. De lijnen zijn kort en de sfeer is informeel.

  • Onze slogan is niet voor niets "Innovation That Matters". Dus verwacht veel initiatieven die we "gewoon gaan doen", Jan Zandbergen Group staat nooit stil, dus je carrière ook niet. We bieden o.a. in- en externe trainingen en opleidingen.

  • Elke vrijdagmiddag is er een gezellige borrel en verder hebben we toffe afdelings- en bedrijfsuitjes, 2x per jaar zelfs voor het hele gezin! Ook hebben we regelmatig andere leuke activiteiten zoals "heel Zandbergen bakt", een bingo, een pub quiz of zaalvoetbal.

  • De mogelijkheid om 6x per jaar om tegen een scherp tarief mooie vlees- en vleesvervangers te kopen. 

WIE ZOEKEN WIJ?

  • Een proactieve en nauwkeurige professional met een passie voor administratie, support en backoffice-activiteiten.

  • Je hebt een uitstekende beheersing van het Engels. Kennis van de Duitse taal is een pré.

  • Bij voorkeur ben je fulltime beschikbaar en anders minimaal 32 uur verdeeld over 4 dagen.

SOLLICITEER

Wil je ons team komen versterken als  Medewerker Transportadministratie? Dan horen we graag van je!

OVER JAN ZANDBERGEN

Jan Zandbergen is leverancier van ingrediënten, halffabricaten, producten en concepten op het gebied van vlees, gevogelte en vleesvervangers. Met zo’n 150 medewerkers werken we vanuit ons hoofdkantoor in Veenendaal. Hier bevinden we ons in het hart van Dutch Food Valley: de regio waar bedrijven en onderzoeksinstituten in de food een krachtig netwerk vormen en samen nieuwe kansen benutten. Naast ons hoofdkantoor en twee productielocaties bezit de Jan Zandbergen Group een inkoopkantoor in Curitiba, Brazilië waarbij er een vlotte en nauwkeurige toestroom van goederen gegarandeerd kan worden. Met ons tweede verkoopkantoor in London ervaren onze klanten een efficiënte aansluiting en brengt dit zekerheid voor in de toekomst.

Inhoudelijke reactie

Wanneer je hebt gesolliciteerd bij Jan Zandbergen Group krijg je altijd binnen een werkweek inhoudelijke reactie op je sollicitatie. Je ontvangt van ons een mail met toelichting, of je wordt gebeld door onze recruiter Sharon.

Eerste gesprek

Je bent gebeld door onze recruiter en krijgt een uitnodiging voor het eerste gesprek bij ons op kantoor. Dit gesprek staat in het teken van wederzijdse klik en kennismaking. Als die er is wordt je op korte termijn uitgenodigd voor een tweede gesprek.

Tweede gesprek

In het tweede gesprek gaan we dieper in op wie jij bent, wat werken binnen Jan Zandbergen Group inhoudt en de vacature wordt verder doorgesproken. Als het schikt laten we je na afloop van dit gesprek graag meer zien van ons bedrijf en de afdeling waar je komt te werken.

Meeloopdag

We kiezen voor de lange termijn; dus vaak vinden wij het verstandig dat je een (halve) dag meeloopt op de afdeling. Je krijgt hierdoor de kans om een goed, realistisch beeld te krijgen van de functie, en en je toekomstige collega's te spreken over hoe zij hun baan ervaren.

Aanbod

Indien we (jij en wij) nog steeds enthousiast zijn krijg je van ons een korte, bondige aanbieding via de mail. Ga je akkoord? Dan heten we je van harte welkom binnen Jan Zandbergen Group als nieuwe collega!